" محمد رضا فلاح زاده " در مراسم تدفين پيکر "مهدي آذر يزدي" افزود: اگر چه آذر يزدي فرزندي نداشت اما همه قلبها و دلهاي مشتاق فرهنگ غني اهل بيت (ع) و ارزشهاي اسلامي و انقلابي، فرزند و وارث آن نويسنده متعهد و توانا هستند.
وي به ماندگاري آثار اين نويسنده يزدي در اذهان مردم ايران و آيندگان اشاره کرد و اظهار داشت: اين خادم قرآن با کتابهاي خود که بر گرفته از آيات الهي و سيره نبوي و زندگي ائمه اطهار (ع) است راه و روش خوب زندگي کردن را از دوران کودکي و نوجواني به ما مي آموزد.
استاندار يزد ، توکل به خدا ، ساده زيستي ، خود اتکايي و صراحت لهجه در گفتار و رفتار را از ويژگي هاي آذر يزدي بر شمرد و گفت: براي يک انسان چه ويژگي برتر از اين که رهبر معظم انقلاب اسلامي نوشته هاي او را باعث پرشدن يک خلا در برهه از قبل از انقلاب سلامي ذکر نمايند و بخشي از تربيت فرزندانشان را مديون آذر يزدي بدانند.
فلاح زاده با اشاره به آثار استاد آذر يزدي افزود: تاکنون 35 جلد کتاب اين نويسنده شهير کودکان چاپ و منتشر شده و جلد 36 و 37 نيز در حال چاپ است.
وي ايمان به خدا ، امامت ائمه اطهار (ع) ، ولايت فقيه و هدايت کودکان و نوجوانان به سوي فرهنگ غني اسلام ، قرآن و اهل بيت (ع) و کار براي رضاي خدا را از ديگر خصوصيات اين نويسنده بزرگ برشمرد.
وي با بيان اينکه آذر يزدي با قلم خود به اسلام و انقلاب خدمت کرده است خواستار هر چه بيشتر جامعه از آثار و کتابهاي او شد.
پيک راوي " قصه هاي خوب براي بچه هاي خوب " صبح روز يکشنبه در ميان حزن و اندوه مردم استان يزد تشييع و در مزار محله خرمشاه يزد به خاک سپرده شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا